Jak vám můžeme pomoci?

Jak fungují VratnéPeníze.cz?

Máme širokou síť partnerských e-shopů, které nám platí za přivedené zákazníky, o kterou se s vámi dělíme. Takže jsou všechny strany spokojené.

Proč se musím registrovat?

Jinak nepoznáme, komu máme odměnu za nákup poslat :-). Díky registraci je dohledatelný nákup jednotlivého uživatele a tím pádem i částka, kterou máme připsat na účet VratnéPeníze.cz. Po registraci máte k ruce i přehled nákupů, již vyplacených peněz a těch, které čekají na schválení.

Jaká je minimální částka k výplatě?

Limity nemáme. Pokud požádáte o vyplacení 1 Kč, pošleme vám ji.

Jak získat vstupní bonus?

To je snadné! Stačí se registrovat, nasbírat cashback alespoň v minimální hodnotě 100 Kč a bonus je váš.

Jak získat bonus za doporučení přátelům?

Bonus 200 Kč za doporučení přítele má dvě podmínky. První podmínkou je zaslání odkazu přes váš uživatelský účet. Druhý krok je na straně přítele, který musí získat alespoň 100 Kč cashback do 180 dnů od registrace.

Přátel můžete pozvat, kolik chcete. Tady žádná omezení nejsou.

Proč nevidím připsané peníze na svém účtu, když nákup již proběhl?

Ačkoliv se většina nákupů ve vašem účtu zobrazí již do několika minut od dokončení nákupu, v ojedinělých případech může dojít k připsání do 3 dnů od nákupu. Pokud by ani po 3 dnech nedošlo k připsání, kontaktujte nás a situaci vyřešíme.

Mám tip na nový obchod. Kam s ním?

Za tipy na nové e-shopy, které vám v nabídce chybí, budeme moc rádi! Stačí je poslat na info@vratnepenize.cz.

Jak se dozvím, kolik peněz z mého nákupu dostanu zpět?

Kolik % z celkové částky nákupu vám vrátíme se dozvíte před proklikem do e-shopu z našeho webu, nebo z našeho Připomínáčku. Cashback se vypočítává z ceny nákupu bez DPH a dopravného.

Proč musím mít aktivované cookies?

Prostřednictvím cookies komunikují VratnéPeníze.cz s e-shopem. Díky cookies je váš nákup rozpoznaný, a tak je možné vyplatit domluvenou provizi. Cookies jsou tedy pro všechny tři strany velice důležité.

Jaké informace získává web VratnéPeníze.cz o svých uživatelích?

Jako provozovatel serveru VratnéPeníze.cz získáváme informace o vašem nákupu od e-shopu nebo provozovatele zúčtovacího systému. Mezi tyto informace patří vaše ID, datum a čas nákupu a samozřejmě částka, kterou jste utratili.

Používám ve svém počítači AdBlock systém. Je to problém?

Ano, to je velký problém. AdBlock nejenže brání reklamám, ale také zamezuje sledování objednávky. Nikdo by tedy nevěděl, že jdete právě přes VratnéPeníze.cz. Proto si systém deaktivujte. Nestačí ho pouze vypnout pro určité domény. Pak už nic nebrání šetřit a dostávat peníze za vaše nákupy.

Jak mám postupovat, když potřebuju změnit některé údaje nebo chci zrušit účet?

Většina změn lze udělat snadno v rámci vašeho účtu v sekci Nastavení profilu. Vždy nám ale můžete napsat na info@vratnepenize.cz a vyřešit změnu s podporou.

Na mém účtu chybí proklik nebo jsem nebyl v době nákupu přihlášen. Dá se s tím ještě něco dělat?

Bohužel nedá. Pokud není uživatel přihlášený v době nákupu, zpětně s tím nic neuděláme. Doporučujeme náš Připomínáček, který se sám přihlásí vždy, když si budete prohlížet nějaký partnerský e-shop. Díky tomu už nikdy nepromarníte šanci ušetřit.

Jak dlouho trvá schválení zaznamenaného cashbacku?

Schválení transakce je u každého obchodu individuální, většinu transakcí nám však obchodníci potvrzují do 2 měsíců od nákupu.

Jak dlouho trvá výplata nasbíraných peněz?

Peníze vyplácíme uživatelům na bankovní účty dvakrát za týden. Stačí si ve svém účtu požádat o výplatu a do čtyř pracovních dnů vám peníze dorazí na účet.

Nevidím na svém účtu zapsanou transakci, ačkoliv jsem nákup prováděl přes proklik z webu VratnéPeníze.cz. Co teď?

Přihlaste se ke svému účtu, proklikněte se do sekce Uživatelská podpora a vyplňte náš reklamační formulář. Nebo jednoduše pro vyplnění formuláře použijte tento odkaz.

Vaši reklamaci zašleme danému obchodníkovi k prověření. Prosím, mějte na paměti, že vyřízení reklamace záleží na obchodníkovi. Doba vyřešení se pohybuje mezi 2 až 4 měsíci.

Peníze za nákup byly zamítnuty. Bylo by možné to znovu prověřit?

Ze zkušeností víme, že nejčastěji jsou vrácené peníze zamítnuty kvůli:

  • využití slevového kupónu, který nepochází z portálu VratnéPeníze.cz
  • vrácení zboží a tím pádem i zaplacené částky
  • navštívením jiného webu mezi proklikem z portálu VratnéPeníze.cz a dokončením objednávky v e-shopu.
V takových případech nevzniká nárok na výplatu. Pokud se ale stala nějaká chyba v systému, můžete ji nahlásit na stránce Reklamace. Nebo rovnou napsat na info@vratnepenize.cz a my se pokusíme celou situaci objasnit.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Napište nám na info@vratnepenize.cz

Více než 200 000 lidí s námi šetří při nákupech.

Přidejte se k nim.

Registrujte se