Důležité informace, než nám pošlete reklamaci nepřipsané transakce

Nepřipsání cashbacku nás velice mrzí. Obchodník nás o transakci neinformoval. Nezaznamenání transakce může mít mnoho důvodů a nelze 100% vyloučit. Dobrou zprávou je, že situaci umíme ve většině případů vyřešit dodatečně.

K získání cashbacku je nutné, aby byly VratnéPeníze.cz posledním odkazujícím webem do e-shopu před dokončením nákupu. Nejlépe, když nákup dokončíte v okně, které se vám otevře po prokliku z VratnePenize.cz – nedokončujte nákup v jiném okně, ve kterém jste navštívili e-shop přímo nebo přes jiný proklik. Pro maximální spolehlivost doporučujeme navštěvovat e-shopy pouze proklikem přes VratnePenize.cz.cz a ne jinak (přímo nebo přes jiné odkazy). Pouhé dokliknutí těsně před placením nemusí být dostačující.

Nejčastější důvody nepřipsání:

  • Byl použit slevový kupón, který nebyl zveřejněn na VratnéPeníze.cz (podrobnější vysvětlení jak funguje kombinace cashbacku a kupónů).
  • Máte v prohlížeči blokátor reklam (AdBlock apod.) – tyto doplňky mohou ovlivnit spolehlivost měření cashbacku. Doporučujeme je mít v době prokliku a nákupu zcela deaktivovány (nestačí jen pro doménu VratnePenize.cz a e-shop).
  • Objednávka nebyla řádně dokončena - ujistěte se, že se stránky e-shopu kompletně načetly, a to i po dokončení nákupu. Např. při placení je nutné počkat, až vás banka nebo platební brána přesměruje zpět do e-shopu na tzv. „děkovací stránku“.
  • Nákup byl zcela nebo částečně placen jinak než „penězi“, např. kredity, věrnostními body, pomocí poukazů, voucherů, benefitními programy, službami typu Twisto nebo Kupnajisto apod.
  • Jedná se o firemní, B2B nákup nebo nákup za velkoobchodní ceny.
  • Byla Vám poskytnuta speciální sleva nebo jiná výhoda, např. zaměstnanecký účet, VIP program obchodu, přímá kompenzace od obchodu apod.

Více než 200 000 lidí s námi šetří při nákupech.

Přidejte se k nim.

Registrujte se