Nejčastější důvody zamítnutí

Tato situace nám velice mrzí. Obchod nám provizi zamítl, proto jsme museli zamítnout i cashback. Důvodů může být několik.

  1. Byl použit slevový kupón, který nebyl zveřejněn na VratnéPeníze.cz (podrobnější vysvětlení jak funguje kombinace cashbacku a kupónů).
  2. Netypická objednávka - pokud jakýmkoliv způsobem dojde k úpravě objednávky, může být cashback zamítnut. Několik typických situací:
    • Dodatečná úprava objednávky
    • Výměna zboží po objednání
    • Rozdělení nebo spojení více objednávek
    • Změní se číslo objednávky během zpracování
    • Pouhá rezervace zboží na prodejně (není objednávka)
    • Vrácení a reklamace zboží
    • Objednávka vytvořena e-shopem dodatečně (původní se zamítne)

Chcete objasnit konkrétní transakci? Pokračujte dále.

Více než 200 000 lidí s námi šetří při nákupech.

Přidejte se k nim.

Registrujte se